^^

Idag vaknade jag otroligt nog redan klockan 09.15!!!
Det var riktigt duktigt av mig tycker jag :D Haha.
Nog  för att berodde på att dom höll på att bygga och greja på nedervåningen, men ändå ^^

Nåja.
Jag slängde i mig lite snabb frukost, pratade lite med älsklingen i telefon och fixade mig, sen drog jag till stan :)
Där gick jag på marknaden med Alma, Fia och Lena. Träffade även Tanja lite senare :)
Jag hittade inget på marknaden, köpte bara två munkar! Haha, sjukt goda i alla fall, MUMS!

Efter det drog jag hem och sen har jag typ inte gjort någonting alls fram tills nu.
Såg lite på Björn Gustafssons film för ett tag sen, men annars bara gått runt och gjort ingenting ^^

Nu ska jag kila!
Pusspåer! :)

Kommentarer
Postat av: malin

nja stark vet jag inte om jag är.. men jag har reda förlora två som jag älskat så sjukt mkt, robin och min pappa.. typ på samma sätt och det var ganska tätt inpå varandra.. det är ingen ursäkt men det är en förklaring..

jag saknar robin, men mest som min vän. han var min bästa vän :')

men gjort är gjort och kan inte ändra på de :)

bara du vet att jag inte är arg på dig eller robin. är inte ledsen eller nå:)

jag mår skit bra:) du kan väl hälsa robin från mig :)

2009-07-06 @ 21:30:00
URL: http://bergmanmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0