That's me! (;

Imorse när jag vaknade var det sjukt varmt ute, typ över trettio grader :D
Så jag, mamma o calle bestämde oss för att fara till stranden med hundarna, så dom fick bada lite.

När vi kom fram hade det dock börjat regna, åska och blixtra ;o haha, men det var rätt härligt ändå.
Hundarna verkade då inte lida i alla fall ;D

.. Och klumpig som jag är så råkade jag bada med min mobil idag (a)
Jag hade den först i fickan i mina badbyxor, men då kom jag på att jag säkert skulle glömma av mig när jag kom ut på djupare vatten, så jag satte den i bh:n istället.
Men dum som jag är så fick jag lust att doppa hela mig, så jag la mig ner i vattnet, hahahaha, så nu är den pajj.
Känns ju .. jättebra :)
Just nu har jag pappas gamla mobil som laddar ur hela tiden, ;o
Men... Jag får väl skylla mig själv antar jag ^^

Nåja, nu ska jag kila, håller på att se titanic med Max, så himla söt film! <3
Favoritfilmen ju! <3


Helt klart finaste scenen i hela filmen. <3 Love it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0