Fredag.

Idag började morgonen med nationella prov i engelska som gick skitdåligt :/
Hoppas i alla fall på ett G :) .. Efter det hade vi två lektioner till och sen slutade vi vid kvart i två :)
Sen när vi slutat satt jag, fia, linnéa och max kvar, vi orkade inte gå från skolan, haha ;>

Efter ett tag drog i alla fall Linnéa hem, men jag, fia och maxii blev kvar ;D
Vi höll på att hoppa och dra i honom litegrann och fick till slut ner honom på marken och satte oss på honom- han hade inte en chans att ta sig lös :) hihi, jag och fia är kung (y)

Sen nu på kvällen var jag med fia, linnéa och elle :)
Först satt vi och chillade lite, lyssnade på musik. Sen käkade vi och efter det drog vi till tunagården, dit även pettson och calle hängde med :)
Vi var där ett tag och drog sen till konsum, köpte lite godis och sen drog vi hem till mig och såg stomp the yard :)

Det var min dag och kväll- mys! :D
Nu tänkte jag lägga in lite bilder som fia har tagit när jag sitter på maxiii (även kallas bjärn) .. öhm.. ja, han hade som sagt ingen chans att ta sig därifrån, hihi ^^
Here you go:





haha, naaw, maxi ser ut som ett mobboffer (a) :)


jag är cool 8)


hahaha, mobbing :D


mobbing! ;D


max håller hårt om sitt maxmål, hahahaha xD

Godnatt på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahaha fan va najjs :D

2009-03-14 @ 15:48:56
Postat av: Max

Även kallad bjärn :P sen när ? :P hahaha

2009-03-14 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0