Fredag.

Inatt sov fia här :D
Hon hade nästan hela sängen för sig själv, så jag låg tryckt mot väggen och under natten låg hon och mumlade och jag vaknade en gång av att hon höll mig i handen? haha ;D
Sen en till gång när jag vaknade och tittade på henne såg det ut som att hon hade två ansikten? det var jävligt läskigt, haha, låter sjukt men då var det faktiskt läskigt, hahahahha xD

Vi vaknade king halv elva, trötta och skrattiga :) hihi.
Sen var vi typ hemma och chillade på ända fram till halv fyra, först då orkade vi ta oss ut? .. ;D

Då åkte vi till fia och lämnade hennes grejer.
Sen var vi hos henne ända fram tills halv sju då vi hade bokat bord på en restaurang.
Vi åt på.. pastarestaurangen, det var sjukt gott :)

Efter det chillade vi runt i stan och skrattade som vanligt, ringde lite människor :)
Sen drog vi till kh där det tydligen var någon hiphop-grej.. det var nice ^^
Vi stannade där ett tag och träffade folk och värmde oss :D

Sen när vi blev less gick vi till sf.
Där satt vi sen tills vi drog hem och nu sitter jag här :D hihi.
*

.. och jag som trodde jag glömt dig?..

Pusspåer! <3





Kommentarer
Postat av: fialottta

fifan va vi träffa folk alltsåååå ;)hahaah

2009-03-07 @ 00:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0