Lördag.

Vaknade kring halv elva av att en av mina brorsor kom in och skrek att jag skulle upp. Väldigt irriterande med tanke på att jag drömde en väldigt bra dröm (a)
Haha, men jag klev i alla fall upp, åt frukost, sminkade mig och gjorde mig iordning.
Drog sen på mig en massa kläder och for med min bror på skotern ut till isen. Det var nämligen pimpeltävling i bensbyn :)
Jag pimplade dock inte, så det blev mest att gå runt och titta på folk, haha :)

När vi varit där ett tag kom plötsligt mammas kille, calle springande och sa att hans pappa fått hjärtinfarkt? Usch, det var hemskt. Det kom ambulanser dit och alla var helt stressade och uppjagade.
När ambulansen åkt iväg for vi hem till oss och lämnade hundarna, sen åkte mamma o calle iväg till sjukhuset.
Jag och min brorsa blev kvar hemma, men han drog ganska kort därefter, så jag blev helt själv :) haha, all by myself.
Nu har vi i alla fall fått reda på att det är ganska okej med hans pappa, så nu känns allt lugnt :) hihi.

Ikväll blev en lugn hemmakväll och det har varit riktigt skönt :D Har bara tagit det lugnt, spelat lite gh och sett twilight <3 :)

Nåja, nu ska jag kila. Pusspåer!<3

I hate you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0