Måndag.

Måndag, måndag, måndag.. usch, alltid lika jobbigt. 
Det är så skönt med helg, sen när söndagen kommer får man värsta deprissionen för att man vet att måndagen väntar. Haha :b, deppit det där lät då?

Nåja. Idag har jag varit i skolan. Som vanligt? .. Måndagar är ändå helt okej, så..
Sen efter skolan drog jag och fia till pappa och fixade lite kläder inför muckfotot imorgon. Jag ska vara tjej-hiphopare.. det blir kul, I guess ^^ haha.

Sen hämtade min brorsa oss, släppte av fia hemma hos henne, sen drog vi hemmåt till mamma.
Nu under kvällen har jag bara hållit på att fixa kläder inför muck imorrn, borde egentligen ha pluggat, men jag orkade verkligen inte. Får bli imorgon! haha.. så säger man ju alltid, men (a) .. 

Nåja. Har inget mer att skriva. Pusspåer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0