Måndag.

Idag vaknade jag kring halv tio, för jag skulle träffa alma i stan klockan 11 :)
Jag var typ död när jag klev upp, för jag hade legat och snackat i telefon med tanja till halv fyra på natten, hehe ;'D
Jag hann heller inte få i mig någon frukost och var tvungen att springa hela vägen till bussen för att hinna med den.
Så när jag satt på bussen kände jag mig tung i hela kroppen, eftersom jag var trött, hungrig och sliten :)

Nåja. När jag klev av bussen i stan kom alma rusande mot mig och gav mig en lång kram :D
Vi har ju faktiskt inte varit med varann på fyra dagar, (a)
Vi gick runt på stan några timmar och sen drog vi hem till mig igen.
Där satt vi vid datorn, åt lite goa mackor och chillade på :))

Nu har vi även tagit lite fina bilder med webbcamen, enjoy! ;) :


jagälskardig bästavän :)<3








duärbäst ! <3 :)







Sådärja, :D

Ha det bra, pusspåer <3 !


Kommentarer
Postat av: Macrus

men söta! :) <3

2009-03-03 @ 15:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0