Måndag/Tisdag.

Inatt hade jag, alma, fia, jonas, calle, och marcus uppesittarnatt :)
Det var väldigt kul, haha ;D
Vi chillade på och körde lite "jag har aldrig" och sanning&konka :)

Vi var mest nere i almas källare, det var sjukt mysigt med mycket kuddar och filtar och skön musik ;'D
Efter ett tag, kanske vid 3-4 någon gång kom Bengt (en jävla surgubbe i samma trapp) ner och började skrika och gorma om att det här minsann inte var något "partyställe för ungdomar", haha, han är så jävla patetisk, snällanån! ;'D
Så vi fick gå upp till almas lägenhet igen.
Då var alla plötsligt aströtta, och alla typ somna förutom jag och jonas?

Vi gick och kollade bussen och när vi kom tillbaka hade alla somnat, (y).
Marcus o Sofia vaknade dock när vi satte oss i sängen, men inte calle o alma, så vi ritade lite grejs i calles ansikte, han blev jätteglad (a) :D

Nåja.
Det var en helt klart lyckad natt med mycket skratt, så det spelar ingen roll om man är lite trött idag :)

Ska även lägga in lite bilder, yäy ;'D here you go:


jonas godis ;s hahahahaha (6)


MITT godis, mums! :'D


jonas ville så gärna ha nagellack, naaw gullunge! ;)


ååh, jonas ;D hahah


Okej, det var inte så många bilder och mest på jonas, menaja ;D
haha.

pusspåer! <3

Kommentarer
Postat av: Macrus

så härlig kväll serru ;)

2009-03-03 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0