Okejrååh :)

Max vill att jag ska skriva något om honom i min blogg, sååå.. here you go maxii :) :

Nu ska jag beskriva och berätta lite om min vän max ;) :
Max är en 16:årig, lång kille med brunt hår och bruna ögon.
Han är snäll och väluppfostrad (ja, det är du).
Ganska lik en söt björn, eftersom han har brunt, små-lockit hår och bruna ögon och lååång! :D

Öhm.. han älskar att bli kallad Maxi- han påminner mig och mina kompisar om det dagligen för att vi inte ska glömma ;)

Sådärja, kommentera gärna om det är någon detalj om honom jag glömt, av dom som känner honom, vill säga ;)

pusspåer!<3

Kommentarer
Postat av: tanja

haha du glömde att han är också en hippo ;D. Och att han heter maxo taxi baxel. Så är en max (;

2009-03-02 @ 01:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0