Onsdag.

Kåbdalis idag :D

Klev upp vid halv sju och fixade mig iordning, åt lite frukost och så :)
Sen åkte jag till skolan. Där stod bussarna mot kåbbe redan stod färdiga, så det blev att hoppa in ganska direkt :)
Efter det blev det en nästan två timmars bussfärd med mysig musik och snack med alma ;'D
När vi kom fram packade vi ur våra skidor och pjäxor och satte oss på någon bänk och drog på oss dom.
Sen hämtade vi liftkorten och därefter var det bara att fara ut och åka :D

Vi åkte fram tills elva halv tolv någon gång, då det blev dags för lunch.
Det var mycket gott och behövligt :) hihi.

Efter lunchen hade vi fått nya krafter och åkte sen resten av dagen, till ungefär tre någon gång :)

Sen blev det ytterligare två timmar till i bussresa med mysig musik, sov även lite då och då, hihi (a)

Helt klart lyckad dag med fint väder och glatt humör :D:D !







jag&alma :)<3

Kommentarer
Postat av: Rolle

Fyfan så sjukt jävla söt du är madde, längtar till jag träffar dig nästa gång !!!!!<3

2009-03-21 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0