Onsdag, lite senare.

Idag hade jag ställt klockan på halv elva, men jag kom mig inte riktigt upp (a) .. två timmar senare när min mobil stört mig med samtal och sms hela tiden klev jag äntligen upp.. hm.. det var jobbigt xD haha.

Nåja. Då gick jag omkring och sms:ade med folk och satt lite vid datorn i någon timme, hade inte så mycket att göra.
Micke skulle egentligen komma förbi en sväng, men det blev inget av det.
När pappa kom hem vid halv tre hade jag precis fått i mig lite flingor som frukost, det var äckligt, för jag var inte hungrig, haha xD

Sen satte jag mig typ vid bordet och chillade och fortsatte sms:a med folk.
Av någon anledning fick typ pappa damp av detta och började gnälla på mig ;o
Han typ "alla ungdomar sitter bara inne och degar en sån här fin dag, vad är det här? du ska ju vara ute och röra på dig, åka slalom, promenera, åka skidor på isen, vad som helst, bara du är ute, det heter inte sportlov för att man ska sitta inne vid en dator" Jag typ.. haha?

Nog fattar jag väl att man ska vara ute, men jag hade faktiskt tänkt att gå ut, men när han började säga att jag var tvungen tappade jag liksom lusten.
Men till slut så gick jag ändå ut.
Det blev en tripp till dollarstore där jag köpte lite nötter för ovanlighetens skull! :D
hihi ^^

Sen ringde jag marcus och kollade vad han gjorde.
Han var med Kimmo :)
När jag berättade att jag var på dollarstore blev dom jätteglada och jättesugna på godis, så dom tog bussen på dirr :D

Jag hann gå hem en gång innan dom kom, men när dom kom, så då gick jag tillbaka till dollarstore en gång till BARA för deras skull, jag är snäll :D hihih (a)
Vi träffade även Jonas, så han följde också med :D

När vi varit på dollarstore åkte marcus o kimmo hem till sig, jonas till sig och jag drog till kvantum och träffade mami :D
Det var go-it, har saknat henne :)

Efter det drog jag till farmor och åt jättegod mat, mums! :)
Där stannade jag ett tag och var social.
Någon timme senare gick jag till kh och träffade fia :'D
Vi gick runt och chillade på i stan, tills marcus ringde och bad oss komma till honom :)

Då tog vi en buss dit och var där hela kvällen och chillade på :)

Det var min dag, har hunnit med en hel del :'D hihihi.


marcus, min lillebror ;) <3 haha.


.. och jonas, min andra lillebror <3 :) hihi.

pusspåer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0