Söndag.

Sunday, bloody sunday.. ååh, jag HATAR söndagar!

Idag har jag varit på kh och försökt plugga med alma, men det gick åt helvete för att jag hade ont i huvudet.
Efter det drog jag till elgiganten med fia, men när vi kom dit hade det precis stängt ;@ ÅÅH!!!!! :@ så jävla irriterande!

Sen hade jag tänkt att ta bussen hem för att det var så satans kallt ute, men såklart när jag kom till busshållplatsen så hade bussjäveln gått för tre minuter sen! :@
Så jag fick gå hela vägen hem, hade dessutom bara en vante, för den andra hade jag glömt hemma- så jävla klantigt!

Igår var jag i boden med Tanja, Alma, Sofia, Elias, Marcus och Julle.
Det var kul, ska lägga in lite bilder :) here you go:



innan jag gick till bussen :)



busshållplatsen ^^


inga kommentarer ^^


jag&fia <3



jag&fia<3



fia posar, yäy! ;D


julle&alma :)


tanjaa :) <3


julle posar ;D

aja, pussen på er :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0