Söndag.

Riktigt lugn helg det här, idag har jag också varit hemma :D haha.
Klev upp vid elva, käkade frukost och for ut med skotern på isen med mamma, calle och vovvarna :)
Låg där och stekte i solen någon timme, haha. Sen drog vi hemmåt :)

När jag kom hem satte jag mig och pluggade lite.. men det varade inte så länge. Satte mig vid datorn istället, lyssnade på lite mysig musik och tänkte på digdigdig :) <3
Såg även lite andra avenyn, så sjukt bra :) hihi.

Hm.. har inte hunnit med så mycket annat, har haft ganska långtråkigt.. men ändå mys! Har inte varit hemma nästan någon helg på väldigt länge nu, så det här har varit mycket behövligt :D

Nåja, ska lägga in lite bilder från när vi var på isen, hehe :)

 
no makeup (;


mamma försöker sig på posen.. men.. ja? :D


calle, bella, ronja, mami.


mami är sötaast, (a) :D <3


jag är coooool (a) 8)


ronja&bella <3

Kommentarer
Postat av: Elle

Lika söt utan :)

2009-03-24 @ 15:51:56
Postat av: Max

Måste säga att du och din mami är mkt lika :P

2009-03-30 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0