Söndag, igen :)


Ska skriva lite mer detaljerat om vad som har hänt idag och lägga in lite bilder :) !

Dagen började med att jag vaknade som vanligt till låten Cookie Jar med Gym Class Heroes (nej, jag har inte blivit less den ännu ;) ) klockan 11.
Har bestämt mig för att jag inte får sova längre än till 11 under lovet, hehe :)

Sen låg jag kvar i sängen och sms:ade med folk och ungefär en halvtimme senare orkade jag kliva upp.
Då gick jag runt i huset och väntade på att jag skulle bli hungrig, det kändes som en bra sysselsättning just då, haha.

När min mage äntligen började kurra gjorde jag iordning två jättesmarriga mackor och åt, mums! :'D

Efter frukosten hoppade jag in i duschen, det var mycket skönt, för jag hade gått runt och frusit hela morgonen.
När min härliga dusch var klar ringde jag fiiiaaa :D


(låg o snacka med fia, som sagt!)

Vi snackade ett tag och bestämde att hon skulle komma till mig vid halv tre.
Sen la vi på, för hon skulle göra sig iordning.

Då bestämde jag mig för att fortsätta med en bok som jag började läsa dagen innan.
Jag läste ut den ganska fort, för den var ganska kort.
Den heter Fritt Fall för den som är intresserad :) Den var faktiskt riktigt bra, ganska konstig, men jaa.. mysig på något sätt :)



När jag läst ut den kom fia ganska kort därefter.
Vi chillade och myste på ända tills marcus ramlade in, haha :)
Då satte vi oss och såg Boog och Elliot, haha, rätt mysig barnfilm ;)



När filmen var klar låg fia och marcus och myste, och jag gick runt och fixade grejs :)


mysmysmys :) !

Någon timme senare blev det varmt och svettigt i mitt rum (y) haha, så vi drog till tunakiosken.
Där mötte vi Jonas som Marcus tydligen ringt? :) haha, aa, men det var kul :)
Vi köpte lite gott godis åsånt.. eller okej.. dom köpte, jag smakade (a) haha (;

Sen drog vi hem till mig igen och började se Bridget Jones dagbok, men ingen tittade särskilt noga, haha (;

Kring halv tio drog marcus o jonas hem, men fia stannade :)

Vi gjorde bananer med smält choklad över, mumma! hehe, det var mys.
Men vid halv elva gick även fias buss :'/

såå.. det var min dag, :)
hehehehehehhehe.

"All by myself, don't wanna be, all by myself, anymore"

Nu tänkte jag lägga in lite egobilder hära, enjoy! .. ;'D




"can you hear me, I am screaming, I am screaming, can you hear me?"


"I live for you, I die for you"



whywhywhywhywhywhy?

"When I see you,
I run out of words to say
I wouldn't leave you"





Kommentarer
Postat av: tanjooo

Maddo du är så söööt så det smakar himle sött. + att fie och macus var himle söta. Pöss på er <3

2009-03-02 @ 00:59:24
URL: http://karlssoooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0