Tisdag.

ÅH! jag är så less. Jag kan fan inte sova på nätterna längre. Ligger och vrider och vänder hur länge som helst.
Ligger och tänker på en massa jobbiga saker och stressar upp mig själv.
Sen om jag väl får mig en blund så vaknar jag tio minuter senare helt anfådd på grund av någon obehaglig mardröm.
Jävligt jobbigt kan jag säga!

Nåja, vaknade i alla fall efter en sömnlös natt, runt halv sju.
Duschade, åt frukost, sminkade mig och drog till skolan.

Första lektionen var engelska. Helt okej med tanke på att jag mest satt och lyssnade på musik.
Efter det var det matte, vi hade prov. Kändes som att det gick gaaaanska bra, så jag hoppas på ett G! :)

Sen hade vi idrott. Körde lite olika grejer, lekar och så :)

Efter idrotten hade vi lite NO och sen lunch.
Snackade lite med mamma under lunchen. Hon åker till Thailand (stavning?) idag. Kul för henne, men inge kul för mig. Kommer ju sakna min lilla mami (a) <3
Nåja, hon kommer ju om två veckor :) !

Sen efter skolan så drog jag hem direkt, var så jävla trött.
Chillade på här hemma.
Var meningen att jag skulle åka till stan och plugga med fia, men fick inte för papi.
Var tvungen att vara hemma för att jag har prov imorrn..

Nåja, har även köpt den fjärde boken i twilight-serien idag (<333!!!!) på ica maxi - där jag även träffade marcus, min broor :D:D <3
Hihi, nåh, har ju saknat honom, så det var nice :) !!!

När jag kom hem från ica maxi ringde lena, så vi gick igenom inför provet som är imorrn. Känns ganska säkert, så jag satsar på ett MVG! :) hihi.

.. Och nu under kvällen har jag bara chillat på och lyssnat på musik.

Nu har jag inget mer att skriva. Pusspåer! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg du är :oo

2009-04-05 @ 19:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0