Torsdag.

Som vanligt trött när jag vaknade imorse vid halv sju.
Gick i alla fall upp, fixade mig och åkte till skolan. Första lektionen var matte, sen no efter det so och slutade med idrott där vi spelade badminton :)

Efter skolan drog jag till stan. Kollade den nya affären i smedjan, monkey för dom som inte redan visste :) Den var rätt cool, har dock varit på den innan i sthlm redan, men.. :) Orkade inte titta så mycket, för det var så mycket folk, men ska nog ändå in till stan i helgen tror jag, så.. ! :D

Efter det drog jag till kh och satt där tills jag skulle hem med bussen.
När jag kom hem var jag duktig och gick ut med hundarna på dirr, hihi :D var ute i 45 min, ooh! xD

Nåja, något mer har jag inte hunnit med. Nu ska jag göra något annat, ha det bra :) !
pussen! <3


mina tjejer! :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0