Torsdag.

Idag klev jag upp kring tio, trött som vanligt :)



Jag gick upp och sminkade mig litegrann och ungefär vid halv elva kom fia.
Vi hade nämligen bestämt oss för att gå ut på isen med marcus och jonas idag, hihi.

Vi började fixa lite mackor och varm choklad och när marcus o jonas kom begav vi oss ut på isen.
Vi gick och gick tills vi hittade en fin plats att sitta på, :)
Där satt vi någon timme och chillade på och åt :D hahaha.

När vi blev less drog vi hem tiil mig igen.
Sen har vi inte gjort något ända fram tills ungefär ..  nu.

Ikväll blire kanske att åka slalom i måttsund, funderar i alla fall på det.
Annars måste jag hitta på något annat kul, för här hemma tänker jag inte sitta och dega för mig själv.. haha xD


jag&fia posar lite just när hon klivit in ^^



..sen sprang fia fort in till köket för att fixa mackor och choklad :D


.. sådärja :)


.. när marcus och jonas kommit och vi var på väg ner till isen :)


..fia också :)


.. marcus, fia, jonas :)


.. marcus&jonas på isen :)


.. jag&fia på isen :D


.. äta macka :)


..äta macka :D


.. dricka choklad :)


.. bådatvååå :D hihi.


.. posarN :)


.. snöiga skor, jao :)


..fiasötnos myser på :) <3

Sådärja, nu ska jag kila :)

Pusspåer<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0