:)

Jag är bara så jävla less.
Idag har det varit en vanlig deppig söndag, fyfan.
Vaknade vid halv två plus att jag sovit på golvet halva natten, så jag hade ont i ryggen när jag vaknde. OKEJ, det var mitt eget fel, bara för att jag ville pröva, men vafan :D haha xD

Fast nu på kvällen har det varit roligt i alla fall, jag var förbi kyrkbyn en sväng och var med ewe och my :) <3 hann bara träffa elin en snabbis innan jag skulle hem tyvärr :/ nåja, får bli en annan dag, man hinner ju inte med allt :)

I fredags var jag med alma, fia, tanja, elle, marcus, elias och julle på storsand :D
Det var kul, vi eldade och lekte lite :) hihi.

Och igår hade vi mysig filmkväll, jag, fia, elle och maxii :)

Aja, ha det bra, nu ska jag sova :) pusspåer<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0