Ingen kamera - Inga bilder ;o

Hejsan hoppsan! :)
Har inte uppdaterat på länge som vanligt, men jag har glömt min kamera-sladd hos mamma och när jag inte kan ha bilder på min blogg känns det inte lika kul att skriva ;o
Nåja, ska väl försöka, trots att jag inte har några bilder :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi fick sluta lite tidigare och det var skönt :)
.. Eller egentligen inte eftersom jag visste att jag skulle behöva sätta mig med plugget när jag kom hem.. har engelska prov imorgon som kommer gå skit, har inte hunnit plugga ;/
Och det bådar ju gott, jag som måste höja mina poäng!

Aja, nu tänkte jag fara till kvantum en sväng och sen blir det hem och plugga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0