Sista plugget idag! :)

Hej på er :)

Igårkväll blev det inte så mycket gjort, men hann i alla fall träffa Madde som är i Luleå för tillfället en sväng :D sjukt kul, trots att det inte blev så länge, har saknat henne som bara den! :)

Hm..
Inatt kom jag i säng vid halv tre, så det var helt okej bra :)
.. Och jag klev upp halv tolv idag- mycket bra :) !

Idag kommer det nog bli mest plugg, trots att det är så fint väder utomhus, känns inge kul ;o
Har bara ett arbete kvar nu att skriva, ett engelska- arbete, så det är helt okej :)
Men jag har ett problem..
- VAD SKA JAG SKRIVA OM?! ;o
Har dock några alternativ:



- Blessthefall.


- Flipsyde.


- Simple plan.

Skriv en kommentar på vilket band ni tycker att jag ska skriva om, eller om ni har något eget tips. Skulle vara jättesnällt :) <3

Pusspåer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0