Längesen nu :)

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja uppdatera oftare! .. ska försöka i alla fall (a)

Igår var det typ den där gatufesten eller vad det nu hette i stan :)
Jag, Fia, Alma och Lena var först där och tittade när min brorsa sjöng, han var sjukt duktig för övrigt, känner mig stolt! :)


Robin och Adam på scenen :)

Efter det drog vi till max och käkade lite, då var klockan kring sju någon gång :)


På max :)

När vi käkat skyndade vi oss till Alma med cyklarna.
Där satt Jonas, Elle, Elias, Marcus, Malin, Jesper och Max och väntade :)
Vi satt där och chillade lite, fixade oss lite innan vi återigen drog till stan.

I stan gick vi bara runt och chillade, lyssnade på några band.
Ungefär vid halv elva drog alla därifrån förutom jag, Fia, Lena och Max :)
Vi var kvar och chillade på, åt lite på max igen, lyssnade på musik och hade allmänt kul ;D

Kring tolv någon gång gick vi och tittade på Skaburbian Collective.
Det var sjukt kul och dom var riktigt bra :D !

Vi drog hem ungefär vid ett.
Helt klart en lyckad kväll :D !´

Var för övrigt helt chill på moppen hem, för det var helt varmt :D

Nåja.
Jag låg uppe till halv fyra och läste en bok, Malin+Rasmus=Sant, så sjukt bra bok om ni frågar mig.
Har läst den en gång förut också bara för att den är så himla bra, herregud. Men den är sorglig också, mycket sorglig!


LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS! <3

Aja.

Idag vaknade jag av att Madde ringde och väckte mig vid elva, var hur trött som helst, haha ;D
Hon var tydligen i Luleå och jag kommer kanske inte hinna träffa henne :| :/

Nåja, nu ska jag börja avrunda.
Pusspåer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0