Tidsfördriv ^^

Hur bor du: Lite som jag vill, ibland hos pappa och ibland hos mamma.
Hur lång är du: 1.56 tror jag ^^
Kan du laga mat: Jo
Vad jobbar du med/pluggar du: Gymnasiet, samhälls kultur.
Vad har du på dig just nu: T-shirt och ett par mjukisar (a)
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Jo, jag var på gymmet och det var kul :)
Vilket är ditt senaste inköp: Lite filmer har jag för mig? :)
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe eller ett glas mjölk.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen från sommarjobbet tror jag ^^
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Det minns jag faktiskt inte
Vem snackade du med senast: Lena :) <3
Varm favoritdricka: Kaffe.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller mjölk tror jag (a)
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte,
När gjorde du senast något riktigt dumt: Typ två-tre veckor sen, minns inte säkert.
Saknar du någon just nu: Japp, det gör jag.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jag har väldigt svårt för att bli irriterad, men det finns en del som omedvetet vet hur dom ska göra :)
Intressen: Lyssna på musik, vara med kompisar & min pojkvän, gymma, läsa, skriva, gå ut med mina hundar :')
Senaste person du kramade: Mamma tror jag.
Senaste person du ringde: Lena ^^
Senaste person som ringde dig: Alma :)
Vad drack du senast: Kaffe.
Vill du ha barn: Jo, det tror jag nog, men inte just nu.
Längtar du till din nästa födelsedag:
Är du sugen på något nu: Jo.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1-3.
Använder du hudkräm: Japp.
Attraheras du av män med skägg: Nja, beror på hur mycket och på vem som har det.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop.
Brukar du baka: Jorå ^^
Röstade du i det senaste valet: Röstade inte.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Delvis : )
Vilken låt lyssnade du senast på: Hurtful med Erik Hassle.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Har du pengar på mobilen: Jo, det har jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0